Ποιον dj προτιματε??

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Το πρωτο post...!!!

> Lets face it... Ο κοσμος εχει αλλαξει, τα προβληματα καθημερινα μεγαλωνουν, η δυστηχια κυριευει τους ανθρωπους ολο και περισσοτερο...Η μουσικη ομως ηταν και παντα θα ειναι ενας τροπος για να ξεφυγουμε απο την καθημερινοτητα και απο ολα τα προβληματα που ακολουθουν...Απο τα αρχαια χρονια οι ανθρωποι αποζητουν την μουσικη ως ενα μεσο για να περασουν καλα, να διασκεδασουν και να χορεψουν...Για αυτο το λογο αποφασισα και εγω να κανω αυτο το Blog...Η μουσικη ειναι ο μεγαλυτερος μου ερωτας, δεν νομιζω να εχει υπαρξει μερα στην ζωη μου που να μην εχω ακουσει μουσικη...ειναι το παθος μου..ακουω και παιζω μουσικη...ναι ειμαι κ dj αλλα οι ευκαιριες που ειχα μεχρι τωρα ηταν μικρες και περιορισμενες σε party φιλων....οταν παιζω ομως μουσικη δεν κοιταω να βαζω τραγουδια π αρεσουν σε μενα γιατι κατα την γνωμη μου η δουλεια του dj ειναι να φερνει χαμογελα στον κοσμο που το ακουει.Οποτε μεσα απο αυτο το Blog θα προσπαθησω και εγω να κανω ενα βημα σε αυτο το μεγαλο κομματι του κοσμου μας που λεγετε μουσικη βιομηχανια :) TURN UP THE VOLUME ..!! LETS MAKE THIS WORLD A BIG CLUB...!!! EVERYBODY START DANCING

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου